Με χαρά επισκεφθήκαμε το ΕΝΕΕΓΥΛ, όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε δημιουργικές και βιωματικές δράσεις, όπως παιχνίδια, αθλητικές δραστηριότητες και ζωγραφική.
Μέσα σε ένα ευχάριστο και συνεργατικό κλίμα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν, να εκφραστούν δημιουργικά και να απολαύσουν μοναδικές στιγμές χαράς και συνεργασίας.
Παράλληλα, μέσα από την επίσκεψη αυτή οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, γνωρίζοντας τον χώρο, τις δράσεις και τη σχολική καθημερινότητα του σχολείου.
Ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία και την όμορφη εμπειρία!











































































