ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Επίσκεψη στο ΕΝΕΕΓΥΛ – Δράσεις, Δημιουργία και Ομαλή Μετάβαση στο Γυμνάσιο

Με χαρά επισκεφθήκαμε το ΕΝΕΕΓΥΛ, όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε δημιουργικές και βιωματικές δράσεις, όπως παιχνίδια, αθλητικές δραστηριότητες και ζωγραφική.

Μέσα σε ένα ευχάριστο και συνεργατικό κλίμα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν, να εκφραστούν δημιουργικά και να απολαύσουν μοναδικές στιγμές χαράς και συνεργασίας.

Παράλληλα, μέσα από την επίσκεψη αυτή οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, γνωρίζοντας τον χώρο, τις δράσεις και τη σχολική καθημερινότητα του σχολείου.

Ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία και την όμορφη εμπειρία!

Δράσεις

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα από το ΚΕΠΕΑ Φιλιατών

Την Τρίτη 21/4/2026 πραγματοποιήθηκε στη σχολική μας μονάδα το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Μέλισσες: Μικροί Ήρωες του Πλανήτη», από το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, Φιλιατών.

Η κα Ειρήνη Παπαχρήστου παρουσίασε το πρόγραμμα με έναν ιδιαίτερα διαδραστικό και ευχάριστο τρόπο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά μέσα από παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες γνώρισαν τον σημαντικό ρόλο της μέλισσας στο οικοσύστημα και την αξία της προστασίας της.

Η εμπειρία ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική για όλους!

Ευχαριστούμε θερμά για την επίσκεψη και την υλοποίηση του προγράμματος.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ “Μασούτης”

Την Τετάρτη 19/11/2025 μία ομάδα μαθητών/τριών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ “Μασούτης”.

Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, οι μαθητές ακολούθησαν συγκεκριμένη λίστα προϊόντων και πραγματοποίησαν αγορές, εξασκώντας τη χρήση χρημάτων και τη διαχείριση αγορών στην πράξη.

Τα προϊόντα που επέλεξαν θα αξιοποιηθούν στο σχολείο για την παρασκευή γλυκισμάτων, ολοκληρώνοντας έτσι μια βιωματική μαθησιακή εμπειρία.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Εκδρομή στη Γλυκή!

Την Πέμπτη 22/5/2025, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια εκδρομή στη Γλυκή!

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το φυσικό τοπίο, να παίξουν στην παιδική χαρά, να περπατήσουν δίπλα στο ποτάμι και να χαρούν τη φύση. Κάναμε πικνίκ, φάγαμε όλοι μαζί και περάσαμε πολύ όμορφα!

Ήταν μια μέρα γεμάτη χαρά, ξεγνοιασιά και όμορφες στιγμές που θα θυμόμαστε για καιρό. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην οργάνωση αυτής της υπέροχης εμπειρίας!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Σήμερα Παρασκευή 16.5.25. στα πλαίσια της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων την Κυριακή 18 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Αρχαιολογικό Μουσείο και να ταξιδέψουν πίσω στον χρόνο, γνωρίζοντας από κοντά τον πλούτο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Μέσα από τα εκθέματα, τα αγάλματα και τα αρχαία αντικείμενα, ήρθαν σε επαφή με την ιστορία, την τέχνη και την καθημερινή ζωή των αρχαίων Ελλήνων.

Ήταν μια εμπειρία γεμάτη γνώσεις και έμπνευση!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Επίσκεψη οδοντιάτρου στο σχολείο μας

Στα πλαίσια του προγράμματος: “Στοματική Υγεία ” που σαν στόχο έχει τον οδοντιατρικό έλεγχο των μαθητών και την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν τη Στοματική Υγεία, επισκέφθηκε το Σχολείο μας την Παρασκευή 28 Μαρτίου η οδοντίατρος  κα. Άλκηστη Γιαννοπούλου από το Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας.

Η οδοντίατρος μίλησε στα παιδιά για τη σημαντικότητα της στοματικής υγιεινής, τη συχνότητα  και τον ορθό τρόπο βουρτσίσματος, τον τακτικό επανέλεγχο στο οδοντιατρείο όπως και τη σημασία της σωστής διατροφής. Στη συνέχεια στα πλαίσια του προληπτικού ελέγχου, η οδοντίατρος  εξέτασε τα δοντάκια όλων των παιδιών και έδωσε τις απαραίτητες οδηγίες για τους γονείς.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Μητροπολίτη και στον Δήμαρχο της Παραμυθιάς Θεσπρωτίας

Την Πέμπτη 19.12.24 μία ομάδα μαθητών του σχολείου μας πραγματοποίησε επίσκεψη στην Παραμυθιά Θεσπρωτίας. Οι μαθητές είπαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Δήμαρχο της πόλης και στον Μητροπολίτη Παραμυθίας, Φιλιατών, Γηρομερίου και Πάργας Σεραπίων.

Στη συνέχεια είπαν τα κάλαντα σε δύο καφετέριες της περιοχής και ήπιαν τον χυμό τους σε μία από τις δύο.

Τα έξοδα της επίσκεψης ήταν ευγενική χορηγία του Συλλόγου Στοργή.

Ο Σύλλογος Στοργή μοίρασε σε όλους τους μαθητές του σχολείου δώρα για τα Χριστούγεννα.

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Στοργή για τη στήριξη που προσφέρει στους μαθητές τους σχολείου μας. Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Επίσκεψη στον φούρνο Στο Λιμάνι

Την Τρίτη 10.12.24 μία ομάδα μαθητών του σχολείου μας επισκέφθηκε τον φούρνο Στο Λιμάνι. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους όπου παρασκευάζονται τα γλυκά και ενημερώθηκαν για τον τρόπο παρασκευής τους.

Στο τέλος οι υπεύθυνοι κέρασαν τους μαθητές χυμούς και γλυκά.

Ευχαριστούμε πολύ τον φούρνο του κ. Πανταζή για τη φιλοξενία.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

26 Νοεμβρίου- Παγκόσμια Ημέρα Ελιάς- Επίσκεψη στο ελαιοτριβείο “Γούλα” στο Γραικοχώρι

Σήμερα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελιάς επισκεφθήκαμε το ελαιοτριβείο “Γούλα” στο Γραικοχώρι.

Τα παιδιά είδαν από κοντά τον τρόπο παραγωγής του ελαιόλαδου. Συζήτησαν για τη διαδικασία παραγωγής του καθώς και για τα οφέλη που έχει στη διατροφή μας.

Στο τέλος οι υπεύθυνοι του ελαιοτριβείου χάρισαν στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς αναμνηστικά δωράκια.

Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία το ελαιοτριβείο “Γούλα” , τους εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν και τους μαθητές για την άψογη συμπεριφορά τους.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Γνωρίζω τη γειτονιά μου- Επίσκεψη στο ιχθυοπωλείο, μανάβικο, ανθοπωλείο και φαρμακείο

Την Παρασκευή 8/11/2024 μία ομάδα παιδιών του σχολείου μας στα πλαίσια του προγράμματος “Γνωρίζω τη γειτονιά μου” επισκέφθηκε κοντινά καταστήματα.

Η πρώτη στάση ήταν το ψαράδικο, όπου τα παιδιά περιηγήθηκαν στον χώρο και ο ιχθυοπώλης τους έδειξε διάφορα είδη ψαριών και τους εξήγησε πως αυτά διατηρούνται φρέσκα. Έγινε συζήτηση για τις διαφορετικές τιμές των ψαριών και τη θρεπτική τους αξία στη διατροφή.

Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το μανάβικο, είδαν την ποικιλία των φρούτων και των λαχανικών, μίλησαν με τους εκπαιδευτικούς για την αξία τους στην υγιεινή διατροφή ενώ στο τέλος το κατάστημα προσέφερε μπανάνες σε όλους!

Ο επόμενος σταθμός ήταν το ανθοπωλείο στο οποίο θαύμασαν την ομορφιά των φρέσκων φυτών και λουλουδιών και συζήτησαν για το πως αυτά συμβάλλουν στη διατήρηση της ζωής στον πλανήτη μας. Το ανθοπωλείο τους χάρισε πανέμορφα και μοσχομυριστά χρυσάνθεμα!

Τέλος πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο φαρμακείο όπου η φαρμακοποιός εξήγησε στα παιδιά τι μπορούν να προμηθευτούν από εκεί. Τα παιδιά έφυγαν χαρούμενα παίρνοντας ως δωράκι ένα αφρόλουτρο.

Ήταν μια πολύ όμορφη και γεμάτη μέρα!

 

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien