Επίσης συμμετείχαμε στους αγώνες δρόμου και ρίψης μπάλας στο Δημοτικό Στάδιο Ηγουμενίτσας!!!Ευχαριστούμε την γυμνάστρια μας, Αγάθη Κατσάνου, που είχε προπονήσει σωστά τους μαθητές μας και εκείνη την ημέρα τους ενθάρρυνε και τους έδινε συμβουλες!Η ανταμοιβή;;..Η μεγάλη χαρά και ικανοποίηση ζωγραφισμένη πρόσωπα όλων και φυσικά η συγκίνηση με την απονομή αναμνηστικών μεταλλίων!!!!!!
Μήνας: Αύγουστος 2017
Επίσκεψη στο Ταχυδρομείο!
Κλείνουν τα σχολεία και θα αποχαιρετιστούμε για καλοκαίρι και ήδη οι μαθητές μας σκέφτονται τις παραλίες που θα κολυμπάνε!!!Όμως εμείς εκμεταλλευτήκαμε τις τελευταίες εβδομάδες προς όφελος των παιδιών και οργανώσαμε ποικίλες εξωτερικές δράσεις! Μία από αυτές είναι η εκπαιδευτική επίσκεψη στο ταχυδρομείο της πόλης μας!!!
Ημερήσια εκδρομή στην Καστοριά!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας το ταξιδιωτικό γραφείο Kotsis Travel και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ΑμΕΑ του Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ (Στοργή) για την συμβολή τους στην πραγματοποίηση της ημερήσιας εκδρομής μας στην Καστοριά!!!
Τα παιδιά πέρασαν φανταστικά και το ευχαριστήθηκαν
?
?
? Ό, τι καλύτερο για τα παιδια μας, για την κοινωνικοποίηση,την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη τους και την καλλιέργεια του αυτοπροσδιορισμού!!!
Και του χρόνου με υγεια
?
1η Μαθητιάδα Ηπείρου!
Συμμετείχαμε στην 1η Μαθητιάδα Ηπείρου με το όμορφο χορευτικό μας “Οι γλάροι” ! Σκίσαμε με την εμφάνιση μας και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε πειράματα φυσικής, αγώνες τάε κβο ντο, τοξοβολίας και παίξαμε χάντμπολ!!!Περάσαμε υπέροχα
?
?
?Και του χρόνου ανυπομονούμε για την 2η!Ευχαριστούμε πολύ την γυμνάστρια μας Αγάθη Κατσάνου για την υπέροχη χορογραφία και εμφάνιση μας, καθώς και το σύλλογο Στοργή που μας στηρίζει οικονομικά στην υλοποίηση των δραστηριοτήτων μας!!
























