Την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί την Ομάδα Κ9, στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης».
Οι μαθητές μας γνώρισαν από κοντά τον Βλαντ, τον γνωστό σκύλο της Ομάδας Κ9, καθώς και την Πέπα, σκύλο συντροφιάς. Οι εκπαιδευτές παρουσίασαν τον ρόλο των σκύλων και μίλησαν για τη φροντίδα, τον σεβασμό και τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα.
Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παρουσίαση, αλληλεπίδρασαν με τους σκύλους και απόλαυσαν μια όμορφη εμπειρία γεμάτη χαμόγελα και θετικά συναισθήματα.
Ευχαριστούμε θερμά την Ομάδα Κ9 για την επίσκεψη και τη ζεστή επικοινωνία με τους μαθητές μας.
