Σχετικά με τη λειτουργία του ολοήμερου για το σχ. έτος 2026-2027

Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες να συμπληρώσουν και να επιστρέψουν στο σχολείο τη δήλωση εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2026-2027, το αργότερο έως την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026.

Διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή των μαθητών/τριών που θα εγγραφούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι υποχρεωτική για όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και δεν προβλέπεται η περιστασιακή ή κατά διαστήματα παρακολούθηση του προγράμματος.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Αίτηση- Δήλωση εγγραφής στο Ολοήμερο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien