Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες να συμπληρώσουν και να επιστρέψουν στο σχολείο τη δήλωση εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2026-2027, το αργότερο έως την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026.
Διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή των μαθητών/τριών που θα εγγραφούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι υποχρεωτική για όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και δεν προβλέπεται η περιστασιακή ή κατά διαστήματα παρακολούθηση του προγράμματος.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου