ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021 το Ειδικό Δημοτικό Ηγουμενίτσας  στα πλαίσια προγράμματος  Erasmus+ KA201 ‘Student Transition in
Education Paths’ 2019-2022 της Διεύθυνση Π.Ε. Θεσπρωτίας για την χρήση του διαδικτύου  αφιέρωσε την ημέρα αυτή στην προώθηση της ασφαλέστερης, πιο υπεύθυνης χρήσης του internet και των νέων τεχνολογιών, ιδιαίτερα ανάμεσα στα παιδιά. Στόχος είναι η ανάληψη της ευθύνης από όλους για τη δημιουργία ενός καλύτερου διαδικτύου για όλους.

Αφυπνίσαμε  τους μαθητές μας σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις όπως προβολή βίντεο (από το safer internet, savemitsos.gr και διαφημίσεις που  προβάλλουν τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει κάποιες φορές η λανθασμένη χρήση του), παρουσίαση power point ( όπου έγινε εκτενής αναφορά της έννοιας του διαδικτύου,τις υπηρεσίες που μας προσφέρει, τα θετικά του και τον αρνητικό αντίκτυπο  που έχει η λανθασμένη χρήση του), δημιουργία ποιήματος και τραγούδι για το Safer Internet. Εν συνεχεία  τα παιδιά συμμετείχαν σε quiz τύπου τηλεπαιχνίδι με σωστές και λάθος απαντήσεις, θεατρικό παιχνίδι με δράσεις, διαλόγους , παγωμένες εικόνες, στοά συνείδησης και χορό όπου τους δόθηκαν συγκεκριμένες ιστορίες και λέξεις για να χτίσουν την θεατρική αυτή διαδικασία. Στο τέλος οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, η πρώτη ζωγράφισε πως φαντάζονται τον άγνωστο που κρύβεται πίσω από chat-rooms και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ η δεύτερη έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή με τα διάφορα μέρη/συσκευές. Σε όλους δόθηκε να κόψουν την μάσκα του «Άγνωστος» και ένα φυλλάδιο με οδηγίες ως προς τι πληροφορίες επιτρέπεται ή όχι να δίνουν στο διαδίκτυο.

Η δράση αυτή αποσκοπεί όχι μόνο στο να δημιουργήσει ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο, αλλά και ένα καλύτερο διαδίκτυο, όπου όλοι έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπεύθυνα, με σεβασμό, με κριτική σκέψη και δημιουργικά.

ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου,  Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές του Ειδικού Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας έμαθαν για τη ζωή και το έργο Ατόμων με Αναπηρία τα οποία εργάστηκαν με ζήλο και επιμονή, το καθένα στον τομέα του, κατορθώνοντας να διακριθούν και να διαπρέψουν! Κανένα σωματικό ή κοινωνικό εμπόδιο δεν μπόρεσε να αναχαιτίσει τις επιθυμίες και τα όνειρά τους.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 

Home

Ευχόμαστε στους μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικό προσωπικό μια δημιουργική, γεμάτη εκπαιδευτικές εμπειρίες χρονιά. Την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου ξεκινά η νέα σχολική χρονιά “2020-2021” του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας όπως και των υπολοίπων σχολείων Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης, πάντα με μέτρα προστασίας, σύμφωνα με αποφάσεις ΕΟΔΥ. Έτσι θα μπορέσουμε να παραμείνουμε υγιείς και με ατομική ευθύνη θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε την προσωπική μας ασφάλεια, την ανεμπόδιστη πορεία και εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας όπως και την προστασία των υπολοίπων γύρω μας.

Με εκτίμηση,

Ο σύλλογος προσωπικού Ειδ.Δημ.Ηγουμενίτσας

Google Teacher's Day Doodle With Animated Pencils As Teacher & Students |  Teachers' day, Happy teachers day, Google teacher

Μεταφορικά μέσα

Οι εργασίες για τα μεταφορικά μέσα στοχεύουν να βοηθήσουν τους μαθητές μας :

Να εμπλουτίσουν το ενεργητικό και παθητικό τους λεξιλόγιο.

Να βελτιώσουν το συντονισμό ματιού-χεριού.

Να καλλιεργήσουν τις κινητικές τους δεξιότητες.

Τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα μεταφορικά μέσα.

Τα παιδιά να ονομάζουν τα μεταφορικά μέσα.

Να μάθουν τα είδη των μεταφορικών μέσων.

Να μάθουν και να ονομάζουν τα καύσιμα με τα οποία κινούνται τα μεταφορικά μέσα.(βενζίνη πετρέλαιο, ηλεκτρισμός κ.α) και από που τα παίρνουμε.

Να μπορούν να ομαδοποιούν και να μετρούν.

Να συγκρίνουν τα μεταφορικά μέσα και να βρουν ομοιότητες  και διαφορές.

Να συγκρίνουν τα παλαιότερα με τα σύγχρονα μέσα συγκοινωνίας.

Παρακαλώ να εκτυπωσετε τις εργασίες ή αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να ανατρέξετε σε διάφορα περιοδικά για να βρείτε αντίστοιχες εικόνες και να τις κολλήσετε στο τετράδιο σας !!!!

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

Μαθαίνω για το διαδίκτυο! [Γλώσσα από το βιβλίο της Στ΄ τάξης, ενότητα 9η]

Θα μάθουμε πώς θα δίνουμε πληροφορίες και οδηγίες για τη χρήση του διαδικτύου!

Στόχοι :

Να μάθει να σερφάρει στο διαδίκτυο για να ικανοποιεί τις ανάγκες του.

Να μάθει υπακούει στους κανόνες ασφαλείας για το διαδίκτυο.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΕΓΧΟΡΔΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

Τα έγχορδα αποτελούν μία μεγάλη οικογένεια μουσικών οργάνων. Ονομάζονται έτσι επειδή έχουν χορδές, δηλαδή κλωστές φτιαγμένες από δέρμα ή μέταλλο, πολύ τεντωμένες και πολύ ανθεκτικές. Όταν τις χορδές αυτές τις χτυπήσουμε ή τις τραβήξουμε, αρχίζουν να πάλλονται, δηλαδή να κουνιούνται, από την εκπαιδευτικό μουσικής.

Η οικογένεια του βιολιού

Βιολί

Είναι το πιο γνωστό από τα έγχορδα. Το βιολί είναι το μικρότερο μουσικό όργανο της οικογένειας του βιολιού κι έχει έναν ιδιαίτερο ελαφρύ ήχο (τον ελαφρύτερο) και μόλις 4 χορδές.  πάτησε πάνω του για να ακούσεις τον ήχο του .

Βιόλα

Όταν κάποιος δει μια βιόλα νομίζει ότι είναι βιολί. Όμως, ενώ έχουν ακριβώς το ίδιο σχήμα, η βιόλα είναι μεγαλύτερη από το βιολί κι έχει έναν πιο βαθύ ήχο. Φυσικά, ανήκει και αυτή στην οικογένεια του βιολιού, έχει επίσης 4 μόλις χορδές και παίζεται με δοξάρι κατά τον ίδιο τρόπο.  πάτησε πάνω του για να ακούσεις τον ήχο του .

Βιολοντσέλο ή τσέλο

Το τρίτο κατά σειρά μεγαλύτερο έγχορδο της οικογένειας του βιολιού, το βιολοντσέλο ή τσέλο είναι αρκετά μεγαλύτερο από το βιολί και τη βιόλα. Παίζεται επίσης με δοξάρι και έχει 4 χορδές. Ο ήχος του είναι πλούσιος και δυνατός και αρκετά πιο βαθύς από αυτόν της βιόλας. Το βιολοντσέλο μοιάζει με ένα τεράστιο βιολί, που στο κάτω μέρος του έχει μια μεταλλική ράβδο, πάνω στην οποία το στηρίζουμε για να παίξουμε. πάτησε πάνω του για να ακούσεις τον ήχο του .

Κοντραμπάσο ή βαθύχορδο

Είναι το μεγαλύτερο έγχορδο της οικογένειας του βιολιού, κι με τον πιο βαθύ ήχο. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα μουσικό όργανο που μοιάζει (επίσης) με μεγάλο βιολί. Μπορεί να παιχτεί με δοξάρι ή με τα δάχτυλα. Στο κάτω μέρος του, όπως και το βιολοντσέλο, έχει ένα στήριγμα το οποίο όμως είναι μικρότερο από αυτό του βιολοντσέλου. πάτησε πάνω του για να ακούσεις τον ήχο του .

Δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών!

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη. Ελπίζω να σας βρίσκω όλους υγιείς και δυνατούς.

 Σας αποστέλλω δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών στην οικογένεια για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών. Το υλικό, είναι Πιστοποιημένο από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.  Κάθε δραστηριότητα έχει διαφορετική στοχοθεσία καθώς και οδηγίες υλοποίησης από το ΕΕΠ κλάδου ΠΕ 30
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download