Την Πέμπτη 19.12.24 μία ομάδα μαθητών του σχολείου μας πραγματοποίησε επίσκεψη στην Παραμυθιά Θεσπρωτίας. Οι μαθητές είπαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Δήμαρχο της πόλης και στον Μητροπολίτη Παραμυθίας, Φιλιατών, Γηρομερίου και Πάργας Σεραπίων.


Στη συνέχεια είπαν τα κάλαντα σε δύο καφετέριες της περιοχής και ήπιαν τον χυμό τους σε μία από τις δύο.



Τα έξοδα της επίσκεψης ήταν ευγενική χορηγία του Συλλόγου Στοργή.
Ο Σύλλογος Στοργή μοίρασε σε όλους τους μαθητές του σχολείου δώρα για τα Χριστούγεννα.

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Στοργή για τη στήριξη που προσφέρει στους μαθητές τους σχολείου μας. Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το Νέο Έτος!