Την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των εκπαιδευτικών και των μαθητών του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας στον χώρο του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας.
- Κατασκευάσαμε από κοινού στολίδια και τα βάψαμε


- Ανταλλάξαμε δώρα

- Χορέψαμε Ηπειρώτικα Κάλαντα!!!

Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας για τη δημιουργική μέρα που περάσαμε μαζί τους!!!