Την Τρίτη 10.12.24 μία ομάδα μαθητών του σχολείου μας επισκέφθηκε τον φούρνο Στο Λιμάνι. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους όπου παρασκευάζονται τα γλυκά και ενημερώθηκαν για τον τρόπο παρασκευής τους.



Στο τέλος οι υπεύθυνοι κέρασαν τους μαθητές χυμούς και γλυκά.
Ευχαριστούμε πολύ τον φούρνο του κ. Πανταζή για τη φιλοξενία.