Σήμερα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελιάς επισκεφθήκαμε το ελαιοτριβείο “Γούλα” στο Γραικοχώρι.
Τα παιδιά είδαν από κοντά τον τρόπο παραγωγής του ελαιόλαδου. Συζήτησαν για τη διαδικασία παραγωγής του καθώς και για τα οφέλη που έχει στη διατροφή μας.
Στο τέλος οι υπεύθυνοι του ελαιοτριβείου χάρισαν στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς αναμνηστικά δωράκια.
Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία το ελαιοτριβείο “Γούλα” , τους εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν και τους μαθητές για την άψογη συμπεριφορά τους.





