Φτιάχνω κάδους ανακύκλωσης

Στα πλαίσια του θεματικού κύκλου του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Φροντίζω το περιβάλλον” οι μαθητές του σχολείου μας μαζί με τους εκπαιδευτικούς έφτιαξαν κάδους ανακύκλωσης από φυσικά υλικά. Μιλήσαν για την αξία της ανακύκλωσης στο περιβάλλον και για τα υλικά που μπορεί να ανακυκλωθούν. Τέλος συζητήθηκε το ταξίδι των ανακυκλώσιμων υλικών από τους κάδους του σχολείου μας στα εργοστάσια ανακύκλωσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien