Στις 3 Δεκεμβρίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας δύο δράσεις.

Στην πρώτη δράση επισκέφθηκε το σχολείο μας ένα τμήμα της ΣΤ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας. Οι μαθητές των δύο σχολείων συνεργάστηκαν κι έφτιαξαν μαζί χριστουγεννιάτικες κάρτες.



Με την ολοκλήρωση της κατασκευής χάρισαν στους φιλοξενούμενους μαθητές χριστουγεννιάτικους σελιδοδείκτες.

Στη δεύτερη δράση πραγματοποιήθηκε με την επίσκεψη ομάδας εκπαιδευτικών και μαθητών από το μουσικό Γυμνάσιο- Λύκειο Μαζαρακιάς. Οι μαθητές μας περιπλανήθηκαν σε ένα μουσικό ταξίδι με κάλαντα από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συμμετέχοντες!
