Εκδρομή στη Γλυκή!

Την Πέμπτη 22/5/2025, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια εκδρομή στη Γλυκή!

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το φυσικό τοπίο, να παίξουν στην παιδική χαρά, να περπατήσουν δίπλα στο ποτάμι και να χαρούν τη φύση. Κάναμε πικνίκ, φάγαμε όλοι μαζί και περάσαμε πολύ όμορφα!

Ήταν μια μέρα γεμάτη χαρά, ξεγνοιασιά και όμορφες στιγμές που θα θυμόμαστε για καιρό. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην οργάνωση αυτής της υπέροχης εμπειρίας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien