Την Τετάρτη 28/05/2025 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Την εισήγηση πραγματοποίησε η νοσηλεύτρια του σχολείου κυρία Βερλέτη Αγγελική και το θέμα της ήταν: “Πρώτες Βοήθειες“. Η παρουσίασή της ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστική και πρακτική και δόθηκαν χρήσιμες οδηγίες για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών στο σχολικό περιβάλλον.
