Στα πλαίσια του προγράμματος: “Στοματική Υγεία ” που σαν στόχο έχει τον οδοντιατρικό έλεγχο των μαθητών και την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν τη Στοματική Υγεία, επισκέφθηκε το Σχολείο μας την Παρασκευή 28 Μαρτίου η οδοντίατρος κα. Άλκηστη Γιαννοπούλου από το Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας.
Η οδοντίατρος μίλησε στα παιδιά για τη σημαντικότητα της στοματικής υγιεινής, τη συχνότητα και τον ορθό τρόπο βουρτσίσματος, τον τακτικό επανέλεγχο στο οδοντιατρείο όπως και τη σημασία της σωστής διατροφής. Στη συνέχεια στα πλαίσια του προληπτικού ελέγχου, η οδοντίατρος εξέτασε τα δοντάκια όλων των παιδιών και έδωσε τις απαραίτητες οδηγίες για τους γονείς.













