Τη Δευτέρα 24.3.25 πραγματοποιήθηκε η γιορτή μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου Οι μαθητές μας συνεργάστηκαν με τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας και παρουσίασαν ένα θεατρικό δρώμενο.
Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην προετοιμασία της γιορτής.
Για να δείτε το βίντεο της γιορτής πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο
Βίντεο για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου
