Κοπή Βασιλόπιτας στο Ειδικό Δημοτικό και Ειδικό Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας

Με χαρά, χαμόγελα και πολλές ευχές για τη νέα χρονιά, το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας πραγματοποίησαν την καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας σε μια όμορφη και ζεστή γιορτινή εκδήλωση.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων συγκεντρώθηκαν, αντάλλαξαν ευχές για υγεία, πρόοδο και δημιουργικές στιγμές και μοιράστηκαν τη χαρά της παράδοσης. Η κοπή της βασιλόπιτας αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία για συνάντηση, συνεργασία και ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των παιδιών και του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Η σχολική μας κοινότητα ευχαριστεί θερμά τον Φούρνο Πανταζή για την ευγενική του χορηγία της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας.

Ευχόμαστε το νέο έτος να είναι γεμάτο υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα και πολλές όμορφες εμπειρίες για όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Καλή και δημιουργική χρονιά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien