Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και του 2ου Δημοτικού Σχολείου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Δον Κιχώτης» από το Θέατρο Actina. Η παράσταση, βασισμένη στο κλασικό έργο του Μιγκέλ ντε Θερβάντες, προσέφερε στα παιδιά μια ξεχωριστή πολιτιστική εμπειρία, γεμάτη φαντασία, χιούμορ και διαχρονικά μηνύματα.
