Φτιάχνουμε τα Μαρτάκια της Άνοιξης

Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο μας υποδέχθηκε τον Μάρτιο με μια όμορφη και δημιουργική δράση! Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατασκεύασαν τα δικά τους παραδοσιακά μαρτάκια, τα αγαπημένα βραχιολάκια με την κόκκινη και λευκή κλωστή που φορούμε σύμφωνα με το έθιμο από την 1η Μαρτίου.

Με ενθουσιασμό, φαντασία και συνεργασία, τα παιδιά δημιούργησαν μοναδικά βραχιόλια, γνώρισαν την παράδοση του «Μάρτη» και συζήτησαν για τον ερχομό της άνοιξης και τα πρώτα σημάδια της στη φύση.

Η δραστηριότητα προσέφερε στιγμές χαράς, δημιουργικής έκφρασης και ενίσχυσε τη συμμετοχή όλων των μαθητών σε ένα αγαπημένο ελληνικό έθιμο.

Καλό μήνα και καλή άνοιξη σε όλους!

Screenshot
Screenshot

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien