Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στις 10 Οκτωβρίου, που έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα που αφορούν την ψυχική υγεία, την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μία δράση με τη συμμετοχή όλων των μαθητών.
Οι μαθητές μέσα από το παιχνίδι, τη συζήτηση και τη μουσική είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν το πώς νιώθουν και να κατανοήσουν καλύτερα τα συναισθήματα των άλλων.
Ένα πολύτιμο μάθημα για τη ζωή και την ψυχική ευεξία!
Ευχαριστούμε θερμά την ψυχολόγο του σχολείου κ. Μαριάννα Ντε Αλμέιντα για τη διοργάνωση της πολύ όμορφης δράσης.
