Την Πέμπτη 23/10/2025 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Την εισήγηση πραγματοποίησε η νοσηλεύτρια του σχολείου κυρία Βαγγέλη Μαρία και το θέμα της ήταν: “Πρώτες Βοήθειες στην Κοινότητα“. Η επιμόρφωση ήταν ουσιαστική και έδωσε πρακτικές κατευθύνσεις για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών στον σχολικό χώρο.