Την Τετάρτη 15.10.2025 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μία κοινή μουσικοκινητική δράση με τη συμμετοχή των δύο τμημάτων της Ε’ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας και των μαθητών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μία σπουδαία ευκαιρία για επικοινωνία, αποδοχή και αλληλεπίδραση ανάμεσα στους μαθητές των δύο σχολείων, προωθώντας στην πράξη τις αξίες της συμπερίληψης, της ισότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα.
Ευχαριστούμε πολύ τη διεύθυνση του 5ου Δημοτικού, τους εκπαιδευτικούς που συνόδεψαν τους μαθητές στη δράση, τη γυμνάστρια και τη μουσικό του σχολείου μας κ. Βαγγέλη Μαρία και κ. Πητούλα Μαριάννα, καθώς και τους μαθητές, για την πολύ όμορφη εμπειρία!


