Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, με τη δημιουργική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, κατασκεύασαν υπέροχες δημιουργίες από ανακυκλώσιμα υλικά!
Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά έμαθαν με βιωματικό τρόπο την αξία της επαναχρησιμοποίησης, της προστασίας του περιβάλλοντος και της υπευθυνότητας απέναντι στη φύση!
Μικρές πράξεις, μεγάλα μηνύματα! Το μέλλον του πλανήτη είναι στα χέρια μας!








