Το Σάββατο 31.5.2025 το σχολείο μας παρουσίασε στη Διημερίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα: “Σύνδεση Σχολείου και Πανεπιστημίου: Η φωνή των Φοιτητών και των Εκπαιδευτικών”, τη δράση που πραγματοποίησαν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς στα πλαίσια της ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας.
Ο τίτλος της δράσης είναι: «Νοιάζομαι… Αγαπώ… Μπορώ… Μια αγκαλιά και μια ιστορία για τον παππού και τη γιαγιά»,
Ευχαριστούμε πολύ τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς κ. Αλεξάνδρα Χάιδου, κ. Αναστασία Τζάλλα και κ. Κωνσταντίνα Γώρου και κ. Γαΐτανίδου Μαρία Ειρήνη , καθώς και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για την υποστήριξη.
