Την Τετάρτη 11.6.25 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Οι μαθητές συμμετείχαν σε αθλήματα και παιχνίδια με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό!
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Λάζαρο Κλεστίνη για τη διοργάνωση των αθλητικών δραστηριοτήτων καθώς και όλο το προσωπικό του σχολείου για την υποστήριξη!












