Το σχολείο μας συμμετείχε με μία ομάδα εκπροσώπων, στον 1ο Αγώνα Igoumenitsa CITY RUN που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22/3/2026 και ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του μικρού Μάξιμου Λαμπρούση.
Όλοι οι συμμετέχοντες αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την εξαιρετική τους παρουσία και το αγωνιστικό τους πνεύμα.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στην κ. Βασιλική Μπάκα, την κοινωνική λειτουργό της σχολικής μονάδας, που διακρίθηκε κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατηγορία της.
