Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Παιχνίδια μέσα στον χρόνο», το σχολείο μας πραγματοποίησε την Τετάρτη 11 Μαρτίου, επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας.
Οι μαθητές γνώρισαν αρχαία ελληνικά παιχνίδια, παρατήρησαν τα εκθέματα και τα συνέκριναν με τα σύγχρονα, ανακαλύπτοντας τη διαχρονικότητά τους. Μέσα από τη βιωματική αυτή εμπειρία ήρθαν σε επαφή με πτυχές της καθημερινής ζωής των παιδιών στην αρχαία Ελλάδα.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ευχάριστη και δημιουργική μαθησιακή εμπειρία.




