2η Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Την Πέμπτη 04/12/2025 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Την εισήγηση πραγματοποίησε η ψυχολόγος του σχολείου κυρία Ντε Αλμέιντα Μαριάννα  και το θέμα της ήταν: “Στηρίζοντας τον εαυτό μου στις προκλήσεις του εργασιακού χώρου“. Η επιμόρφωση από την ψυχολόγο του σχολείου μας  ήταν ιδιαίτερα ουσιαστική, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς πρακτικές κατευθύνσεις και χρήσιμα εργαλεία για την υποστήριξη των μαθητών και τη διαχείριση καθημερινών σχολικών καταστάσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien