Την Πέμπτη 04/12/2025 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Την εισήγηση πραγματοποίησε η ψυχολόγος του σχολείου κυρία Ντε Αλμέιντα Μαριάννα και το θέμα της ήταν: “Στηρίζοντας τον εαυτό μου στις προκλήσεις του εργασιακού χώρου“. Η επιμόρφωση από την ψυχολόγο του σχολείου μας ήταν ιδιαίτερα ουσιαστική, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς πρακτικές κατευθύνσεις και χρήσιμα εργαλεία για την υποστήριξη των μαθητών και τη διαχείριση καθημερινών σχολικών καταστάσεων.