Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα Make A Wish (Κάνε ΜιαΕυχή), στηρίζοντας παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Μια ευχή μπορεί να τους χαρίσει δύναμη, χαρά και ελπίδα — ένα πολύτιμο δώρο στις δύσκολες στιγμές τους.
Με 2€, οι μαθητές μπορούν να πάρουν ένα αστεράκι ευχής, να γράψουν πάνω του τη δική τους ευχή και να το στολίσουν στο χριστουγεννιάτικο δέντρο τους. Κάθε μικρό αστεράκι όμως φωτίζει και την καρδιά ενός παιδιού που το χρειάζεται.
Ας γεμίσουμε φέτος το δέντρο μας με αστεράκια αγάπης και ας μοιραστούμε το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων: ζεστασιά, χαμόγελο και ελπίδα.
