Την Τρίτη 13.5.2025 οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΕΝΕΕΓΥΛ, όπου πέρασαν μία υπέροχη ημέρα γεμάτη δημιουργικές δραστηριότητες και παιχνίδι.
Μαζί με τους μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ φυτέψαμε στον σχολικό κήπο, παίξαμε μπάσκετ και ποδοσφαιράκι, ανταλλάξαμε χαμόγελα και χτίσαμε γέφυρες συνεργασίας και φιλίας.
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που έδωσε χαρά και στους μαθητές των δύο σχολείων!












