Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν με πολλή αγάπη υπέροχες κατασκευές αφιερωμένες στις μαμάδες τους.
Η Γιορτή της Μητέρας είναι μία όμορφη ευκαιρία να θυμηθούμε την αξία της μητρικής αγάπης και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις μαμάδες για όλα όσα προσφέρουν καθημερινά.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!







