Ενόψει της εορτής του Πάσχα οι μαθητές έλαβαν τα δώρα τους από το σχολείο και τον Σύλλογο Στοργή.


Ευχαριστούμε πολύ τον Φούρνο στο Λιμάνι για τη δωρεάν διάθεση πασχαλινών εδεσμάτων προς τους μαθητές μας.
Η διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου σας εύχονται Καλές γιορτές!
