Πασχαλινό εργαστήρι με τους μαθητές της Α’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Γραικοχωρίου

Την Πέμπτη 10.04.25 οι μαθητές μας μαζί με τους μαθητές της Α’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Γραικοχωρίου συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ένα πολύχρωμο εργαστήρι με βάψιμο αυγών και κατασκευή ευχετήριων αυγών για τις γιορτές.

Το Πάσχα είναι πιο όμορφο όταν το μοιραζόμαστε με αγάπη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien