Την Πέμπτη 10.04.25 οι μαθητές μας μαζί με τους μαθητές της Α’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Γραικοχωρίου συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ένα πολύχρωμο εργαστήρι με βάψιμο αυγών και κατασκευή ευχετήριων αυγών για τις γιορτές.
Το Πάσχα είναι πιο όμορφο όταν το μοιραζόμαστε με αγάπη!


