Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου μας παρακολουθήσαμε τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Καρκαμίσι» στην Παραμυθιά. Τη διοργάνωση ανέλαβαν το Κέντρο Ημέρας Αυτισμού Θεσπρωτίας και το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο- Λύκειο Ηγουμενίτσας, προσφέροντας σε όλους μια όμορφη και γιορτινή εκδήλωση.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε θεατρικό δρώμενο και χορωδία, δημιουργώντας μια ζεστή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και γιορτινές μελωδίες. Η γιορτή ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο, καθώς όλα τα παιδιά ανέβηκαν στη σκηνή και τραγούδησαν μαζί τα αγαπημένα «Τρίγωνα Κάλαντα», σκορπίζοντας το μήνυμα της αγάπης, της συνεργασίας και της ελπίδας των Χριστουγέννων.
Θερμές ευχαριστίες στους διοργανωτές για την πρόσκληση και την υπέροχη φιλοξενία. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και χαρά!

