Με πολλή χαρά και δημιουργικότητα υποδεχόμαστε το Πάσχα στο σχολείο μας!
Μαζί με τα παιδιά μας φτιάξαμε όμορφες πασχαλινές λαμπάδες και ξεχωριστές κατασκευές, γεμάτες χρώματα, φαντασία και αγάπη.
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους και να μοιραστούν όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους.
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές!
