Αύριο 09/03/2026 το Σχολείο μας θα βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας και τα μαθήματα θα διεξαχθούν με τηλεκπαίδευση, σύμφωνα με το πρόγραμμα που στάλθηκε στους γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς.
Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ζητήματα αντιμετωπίσετε.
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου
Αλεξάνδρα Χάιδου