Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά τον Σύλλογο “Στοργή” Γονέων και Φίλων Παιδιών με Αναπηρία Ν. Θεσπρωτίας για τα δωράκια που προσέφερε στους μαθητές μας ενόψει των Χριστουγέννων, καθώς και για την κάλυψη των εξόδων μετακίνησης προς την Παραμυθιά για την επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε.
Ο Σύλλογος είναι πάντα δίπλα μας, στηρίζοντας έμπρακτα τους μαθητές και το έργο μας.