Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποίησαν τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 κοινή εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Οι μαθητές παρουσίασαν σύντομα δρώμενα και τραγούδια, τιμώντας τα μηνύματα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία και τη συμμετοχή.
