Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου συμμετείχαν την Τετάρτη 29/10/2025 στη δράση του Κ.Ε.Π.Ε.Α. Φιλιατών με τίτλο «Το είπε το πουλάκι», ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Μέσα από το διάβασμα παραμυθιού και διαδραστικές δραστηριότητες τα παιδιά γνώρισαν τη σημασία της φροντίδας της φύσης και της αγάπης για όλα τα πλάσματα του πλανήτη μας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με χαρά, συνεργασία και ενθουσιασμό!

