Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Με την ολοκλήρωση του Αγιασμού οι μαθητές θα αποχωρήσουν.
Την Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου, το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά σύμφωνα με το πρωινό ωρολόγιο πρόγραμμα.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους!
Η Προϊσταμένη
Αλεξάνδρα Χάιδου,
Εκπαιδευτικός ΠΕ70