Επίσκεψη στο θεραπευτήριο χρόνιων παθήσεων Ηγουμενίτσας- Μια μέρα γεμάτη αγάπη

Στα πλαίσια δράσεων που αφορούν την ενίσχυση της ενεργού πολιτειότητας, την Πέμπτη 3.4.2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν τη χαρά να επισκεφθούν το θεραπευτήριο χρόνιων παθήσεων Ηγουμενίτσας το οποίο φιλοξενεί κυρίως ηλικιωμένους ανθρώπους.

Η επίσκεψη αυτή είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στους ηλικιωμένους. Οι μαθητές τους πρόσφεραν χειροποίητα τρουφάκια που έφτιαξαν στο σχολείο, πασχαλινές κάρτες και καδράκια. Το προσωπικό της δομής υποδέχτηκε τα παιδιά με μια ζεστή αγκαλιά και γλυκά κεράσματα. Μέσα από όμορφες συζητήσεις, τραγούδια και χορούς, μικροί και μεγάλοι αντάλλαξαν ζεστά βλέμματα και στιγμές αληθινής ανθρώπινης επαφής.

Η εμπειρία αυτή μας υπενθύμισε πως η προσφορά και η αγάπη δεν έχουν ηλικία.

Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του θεραπευτηρίου για τη φιλοξενία και υποσχόμαστε να ξαναβρεθούμε σύντομα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien