Για την ενδυνάμωση των σχέσεων των μαθητών μεταξύ τους συζητήσαμε για την αξία της φιλίας. Δημιουργήσαμε όλοι μαζί το δέντρο της φιλίας το οποίο “ανθίζει” με νοιάξιμο, αγάπη, σεβασμό και αγκαλιές.









Για να μπορούμε να έχουμε ισχυρούς δεσμούς φιλίας συνειδητοποιήσαμε ότι τα λόγια “μετράνε”. Με στόχο αυτό υλοποιήσαμε τη δράση “Ένας καλός λόγος για όλους” όπου οι μαθητές με βιωματικό τρόπο κατανόησαν πόσο όμορφα αισθάνονται όταν λαμβάνουν καλά λόγια!







