Τη Δευτέρα 24.2.2025 οι μαθητές του σχολείου μας έφτιαξαν μία αποκριάτικη αφίσα η οποία θα διακοσμήσει το σπιτάκι που διέθεσε ο Δήμος Ηγουμενίτσας στον Πολιτιστικό και Κοινωνικό Σύλλογο “Ρένα Κώτσιου” στα πλαίσια της αποκριάτικης εκδήλωσης του συλλόγου. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στη 1 Μαρτίου 2025 και ώρα 12:00 στον πεζόδρομο Ηγουμενίτσας (έξω από το Μοτίβο).













