Για μια ακόμη χρονιά το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας συνεχίζουν μια όμορφη συνεργασία που τα οφέλη τους γίνονται όλο και περισσότερο εμφανή σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 5 μαθητές του Ειδικού Δημοτικού οι οποίοι παρακολουθούν σε σταθερή εβδομαδιαία βάση μαθήματα στις τάξεις του γενικού σχολείου.
Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι η παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους τους μαθητές σε διαδικασίες που αφορούν την εκπαίδευση, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του σεβασμού στη διαφορετικότητα.
