Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας Ειδικού Δημοτικού και Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας

Σήμερα Τρίτη 11/02/2025 οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Ηγουμενίτσας με τους μαθητές του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους!

Το φλουρί το κέρδισε ο Άγγελος!

Ευχαριστούμε πολύ τον Φούρνο στο Λιμάνι (Φούρνοι Πανταζή) για την ευγενική χορηγία της βασιλόπιτας!

Στη συνέχεια τα δύο πρωινά τμήματα του 3ου Νηπιαγωγείου παρουσίασαν το τραγούδι που δημιούργησαν για τα Special Olympics. Στο τέλος όλοι μαζί χορέψαμε και παίξαμε στην αυλή!

Και του χρόνου με υγεία!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien