17η Νοεμβρίου- Επέτειος για το Πολυτεχνείο

Το σχολείο μας συμμετείχε στον εορτασμό για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο που ετοίμασαν οι μαθητές με τη θεατρολόγο του σχολείου κα Ελένη Βέλλιου και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, στον παρακάτω σύνδεσμο:

Βίντεο για τον εορτασμό της 17 Νοέμβρη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien