Το σχολείο μας συμμετείχε στον εορτασμό για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο που ετοίμασαν οι μαθητές με τη θεατρολόγο του σχολείου κα Ελένη Βέλλιου και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, στον παρακάτω σύνδεσμο:
Βίντεο για τον εορτασμό της 17 Νοέμβρη.
