
Σας ενημερώνουμε πως την Παρασκευή 15/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου. Η γιορτή θα λάβει χώρα στην αίθουσα του γυμναστηρίου, μαζί με το 2ο Δημοτικό Σχολείο. Θα γίνει παρουσίαση ενός βίντεο που έχουν ετοιμάσει οι μαθητές με τη θεατρολόγο Ελένη Βέλλιου και τη βοήθεια των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά και θα αποχωρήσουν στις 10:00 με τον τρόπο που αποχωρούν καθημερινά.
Το Ολοήμερο ΔΕ θα λειτουργήσει.
ΔΕ θα δοθούν σχολικά γεύματα.
Σας ευχαριστούμε πολύ.
Από τη Διεύθυνση